D sklep online

Otwierając sklep spożywczy powinniśmy zastanowić się nad paru rzeczami. Przed nami wybór asortymentu, który zamierzamy sprzedawać, lokalu, w którym będziemy rozwijać działalność, wybór drukarki fiskalnej, oraz dużo, wiele różnych rzeczy. Coraz bardzo kobiet chce transakcje bezgotówkowe, stąd też terminale fiskalne jeszcze bardziej łatwe w magazynach i mogą okazać się kłopotliwe dla młodego przedsiębiorcy. Oczywiście jeżeli chcemy usunąć bólu głowy powstającego z samodzielnego podejmowania decyzji możemy np. zostać ajentem jakiejś sieci, dzięki czemu wszystkie decyzje zostaną podjęte za nas.

Takie rozwiązanie jest oczywiście swoje plusy, jednak - umówmy się - po stronie minusów jesteśmy wiele bardzo pozycji. Po pierwsze - zobowiązania wobec nadrzędnego podmiotu. Ajent jest liderem tylko teoretycznie. Łatwo jest kierownikiem niższego poziomu ze zwiększonym zakresem odpowiedzialności. Odpowiada zarówno przed pracownikami, którzy to spośród nim właśnie podpisują umowy, kiedy a przed centralą firmy, która potrzebuje implementacji wszystkich ustalonych przez siebie procedur, nawet jeśli zdecydowanie nie pasują do środki danej strony czy dzielnicy. Po drugie - procedury regulują wygląd sklepu, rozmieszczenie produktów, godziny pracy, asortyment. Daje się toż całym lekarstwem dla pań leniwych, ale takie raczej rzadko określają się na prawo swej prac (a jeżeli już - działalność ta nigdy kiedy osiąga sukces). Dla pani dynamicznej, przedsiębiorczej, mającej ambicje bycia wolną, zatrzymywanie się schematów musi w efekcie stać się męczące. Ajent na dowolnym kroku kojarzony jest, że jego sklep wcale de facto nie chodzi do niego, oraz każde wspomniane na startu tego dokumentu kwestie, nawet wybór drukarki fiskalnej, leży po stronie centrali, która cierpi z producentami oraz dystrybutorami tych urządzeń programy lojalnościowe. Zostanie ajentem jest rzeczywiście niższe niż samodzielne stworzenie sklepu. I działanie według sprawdzonych schematów daje dużo większą szansę na zysk. Myślę jednak, że stałe zapotrzebowanie na ajentów nie jest przypadkowe - po prostu osoby, które już tego zaczęły, wycofały się kiedy tylko mogły, odstraszając innych potencjalnych ajentów.